Κεφαλές ζεύξης και φρένα ελέγχου της υπερτάχυνσης για ρυμουλκούμενα και τροχόσπιτα

Χρειάζεστε κεφαλή ζεύξης ή φρένα ελέγχου της υπερτάχυνσης για το ρυμουλκούμενό σας; Αν ναι, η απάντηση είναι η Valeryd. Κατασκευάζουμε φρένα ελέγχου της υπερτάχυνσης και κεφαλές ζεύξης υψηλής ποιότητας που ταιριάζουν με τα περισσότερα τροχόσπιτα και ρυμουλκούμενα που διατίθενται στην αγορά Με εμάς στο πλευρό σας μπορείτε να αισθάνεστε ασφαλείς σε όλη τη διαδρομή.

Κεφαλή ζεύξης/κοτσαδόρος

Η γκάμα προϊόντων της Valeryd περιλαμβάνει κεφαλές ζεύξης για ρυμουλκούμενα με φρένα από 750–3500 kg και ρυμουλκούμενα χωρίς φρένα από 750–1200 kg. Αν δεν είστε σίγουροι ποια κεφαλή ζεύξης είναι κατάλληλη για το ρυμουλκούμενό σας, αυτό μπορεί να λυθεί εύκολα. Απλώς, ψάξτε στον ιστότοπο της εταιρείας μας.

Φρένα ελέγχου της υπερτάχυνσης

Μερικές φορές υπάρχουν παραδείγματα έξυπνων τεχνολογιών που μπορεί να σας εκπλήξουν, και τα φρένα ελέγχου της υπερτάχυνσης είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Τα φρένα αυτού του είδους επιβραδύνουν ένα ρυμουλκούμενο με τη βοήθεια του βάρους του. Τα φρένα ελέγχου της υπερτάχυνσης της Valeryd είναι ιδανικά για ρυμουλκούμενα και τροχόσπιτα βάρους από 950 έως 3.500 kg.

Περισσότερες πληροφορίες:

Το πραγματικό φρένο ελέγχου της υπερτάχυνσης προσαρτάται στο αυτοκίνητο μέσω του κοτσαδόρου. Η τεχνική αυτής της σχεδίασης περιλαμβάνει την τοποθέτηση του κοτσαδόρου σε ένα σωλήνα που μπορεί να κινείται προς τα εμπρός και προς τα πίσω, πράγμα που σημαίνει ότι όταν ενεργοποιείτε τα φρένα του αυτοκινήτου, ενεργοποιείται επίσης και το φρένο ελέγχου της υπερτάχυνσης. Το φρένο ελέγχου της υπερτάχυνσης και τα φρένα των τροχών συνδέονται μέσω του συστήματος μετάδοσης πέδησης. Η δύναμη που προκύπτει μεταφέρεται από το σωλήνα του φρένου ελέγχου της υπερτάχυνσης στα φρένα των τροχών, μέσω καλωδίων και ράβδων. Η δύναμη που παράγεται στο φρένο ελέγχου της υπερτάχυνσης ενεργοποιεί το μηχανισμό πέδησης στα φρένα των τροχών. Στη συνέχεια, δημιουργείται τριβή μεταξύ του ταμπούρου φρένων που είναι προσαρτημένο στον τροχό και των σιαγόνων των φρένων. Αυτή η τριβή έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητας του ρυμουλκούμενου και την επιβράδυνση των δύο συνδεδεμένων οχημάτων. Μια έξυπνη λύση που πραγματικά διευκολύνει το έργο της μεταφοράς από το σημείο Α στο σημείο Β.